ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

21.04.2026 | 22:48

Σήμερα, Τρίτη 21 Απριλίου, στον Ασπρόπυργο, ολοκληρώθηκε στοχευμένη έρευνα από τις αρχές σε εγκαταστάσεις που λειτουργούσαν ως μονάδα ανακύκλωσης, χωρίς όμως να κατέχει καμία άδεια και παραβιάζοντας σειρά άρθρων της περιβαλλοντικής νομοθεσίας. Δεν είχε άδεια Η επίμαχη επιχείρηση λειτουργούσε εντελώς αυθαίρετα, καθώς στερούνταν της απαιτούμενης άδειας λειτουργίας. Επρόκειτο, επί της ουσίας, για «σκιώδη» επιχείρηση που […]