ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ
16.03.2022 | 09:29
Ξεκινά τον Απρίλιο η δοκιμαστική λειτουργία των λεωφορείων υδρογόνου στο δίκτυο αστικών γραμμών της περιοχής αρμοδιότητας του Ο.Α.Σ.Α. Ο έως τώρα προγραμματισμός θέλει τον ανεφοδιασμό του λεωφορείου υδρογόνου να πραγματοποιείται με ειδική φορητή δεξαμενή, καθώς δεν υπάρχουν σε κάποιο αμαξοστάσιο των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) αυτή τη στιγμή εγκαταστάσεις τροφοδοσίας υδρογονοκίνητων οχημάτων. Η δοκιμαστική λειτουργία του […]
