ΥΠΕΡΒΑΣΗ

18.10.2024 | 07:11

Να τίθενται σε αργία οι Δήμαρχοι που οδηγούν τους δήμους τους σε υπέρβαση προϋπολογισμού ζήτησε μιλώντας στη Βουλή, επί του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις», ο βουλευτής Πρέβεζας της ΝΔ, Σπ. Κυριάκης. Μάλιστα, ο κ. Κυριάκης άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσαν να προβλέπονται […]