ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ

23.12.2024 | 11:56

Έως 15 Ιανουαρίου θα πρέπει να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους όλοι ανεξαιρέτως οι φορείς του δημοσίου τομέα στο Μητρώο Υπόχρεων Υποβολής Ετήσιου Αρχείου Εισοδημάτων, διαφορετικά θα υπάρξουν πρόστιμα. Αυτό προβλέπει η απόφαση του Υπ. Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, με τίτλο «Ρύθμιση ζητημάτων για την λειτουργία του Ηλεκτρονικού Μητρώου του άρθρου […]