γεύμα Μητσοτάκη -Ερντογάν

13.03.2022 | 15:47

Γεύμα Μητσοτάκη -Ερντογάν: Ολοκληρώθηκε πριν από λίγα λεπτά το γεύμα ανάμεσα στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη και τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στην προεδρική κατοικία Βαχντετίν, στην ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης. Το γεύμα, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, διήρκεσε περίπου δυο ώρες. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις το γεύμα έγινε σε χαλαρό κλίμα, κάτι για […]