ΕΡΓΑΣΙΑ

09.09.2025 | 07:04

Το Υπουργείο Παιδείας, και ειδικότερα το αρμόδιο τμήμα της Διεύθυνσης Διορισμών –Προσλήψεων, την Παρασκευή στις 05/09/2005 και στις 13:17 το μεσημέρι, έστειλε στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης email με το οποίο καλούσε τους υπαλλήλους να οριστικοποιήσουν τα κενά στο ΟΠΣΥΠ και μάλιστα γνωστοποιώντας τους ότι το σύστημα θα παρέμενε ανοικτό για το σκοπό αυτό, έως την Κυριακή […]