ΕΝΕΡΓΤΕΙΑ
30.05.2022 | 12:30
«Κατηγορούμε την κυβέρνηση γιατί έχει βάλει πλάτη στο καρτέλ της ενέργειας, έχει επιτρέψει την αισχροκέρδεια, στην οποία συμμετέχουν τα γαλάζια και χρυσοπληρωμένα παιδιά της ΔΕΗ, ήδη από το 2020, μας έκανε αρνητικούς πρωταθλητές στη χονδρεμπορική τιμή ενέργειας και αφήνει την αγορά ενέργειας χωρίς ρύθμιση και έλεγχο τη λειτουργία του Χρηματιστηρίου, από τον Νοέμβριο του 2020. […]
