ΕΔΕΝΑ

04.03.2019 | 16:38

Στον ανακριτή απολογήθηκε η 30χρονη μητέρα από τη Βάρκιζα, η οποία κατηγορείται ότι άφησε το 1,5 έτους κοριτσάκι της μόνο του στο διαμέρισμα, με αποτέλεσμα αυτό να καεί ζωντανό, όταν ξέσπασε φωτιά από θερμαντικό σώμα. Εις βάρος της 30χρονης έχει ασκηθεί κακουργηματική δίωξη, με την ίδια να δηλώνει συνετριμμένη και σε ψυχικό κλονισμό. Στην απολογία […]