ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΑΣΧΑ

16.04.2020 | 16:13

Με πρόσχημα την πανδημία και απλές εγκύκλιους οι κυβερνώντες καταλύουν νόμους, επιβάλλοντας την κατάργηση εργατικών δικαιωμάτων. Αυτό τονίζει σε ανακοίνωση του, το Δίκτυο Εργαζομένων ΟΤΑ και σημειώνει: Σε μια ακόμη αντεργατική πράξη προχώρησε η κυβέρνηση της Ν.Δ, εν μέσω πανδημίας. Καταργεί για τους εργαζόμενους των Π. Σταθμών τις ημέρες των διακοπών του ΠΑΣΧΑ. Οι εργαζόμενοι […]