ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ

29.10.2014 | 22:04

Το πρώτο βήμα για την παραχώρηση του κτιρίου της ΜΕΡΥΠ στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έτσι ώστε να στεγαστεί το νέο Διοικητήριο της έδρας της, έγινε σήμερα Τετάρτη 29 Οκτωβρίου, με την υπογραφή της θετικής συμβουλευτικής γνώμης, από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο. Η διαδικασία παραχώρησης του κτιρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους […]