ΑΠΕΡΓΙΑ

04.02.2013 | 10:42

Σιγή… μικροφώνου και κατεβασμένα τα στυλό σήμερα,  από τις 6 το πρωί και για 24 ώρες, στα δημόσια Μέσα Ενημέρωσης, στο πλαίσιο της 24ωρης προειδοποιητικής απεργίας που πραγματοποιεί η ΕΣΗΕΑ με αφορμή την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας, ελέω μνημονίου 3. Η απεργία αφορά τους δημοσιογράφους, οι οποίοι εργάζονται στο Δημόσιο, τα ΝΠΔΔ, τους ΟΤΑ, […]