ΑΠΕΡΓΙΑ

12.02.2013 | 05:53

Συνέχεια των 24ωρων απεργιών στα δημόσια και δημοτικά Μέσα, με τη νέα που κήρυξαν ΕΣΗΕΑ και ΕΠΗΕΑ, από τις 6 το πρωί της Τρίτης 12 Φεβρουαρίου μέχρι τις 6 το πρωί της Τετάρτης 13 Φεβρουαρίου. Η απεργία αφορά τους εργαζόμενους στο Δημόσιο, τα ΝΠΔΔ, τους ΟΤΑ, την ΕΡΤ, το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τη ΓΓΕ-ΓΓΕ, τους Ρ/Σ «ΑΘΗΝΑ […]