ΑΠΕΡΓΙΑ
11.02.2013 | 11:56
10.02.2013 | 17:10
12.02.2013 | 05:53
Συνέχεια των 24ωρων απεργιών στα δημόσια και δημοτικά Μέσα, με τη νέα που κήρυξαν ΕΣΗΕΑ και ΕΠΗΕΑ, από τις 6 το πρωί της Τρίτης 12 Φεβρουαρίου μέχρι τις 6 το πρωί της Τετάρτης 13 Φεβρουαρίου. Η απεργία αφορά τους εργαζόμενους στο Δημόσιο, τα ΝΠΔΔ, τους ΟΤΑ, την ΕΡΤ, το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τη ΓΓΕ-ΓΓΕ, τους Ρ/Σ «ΑΘΗΝΑ […]
Περισσότερα άρθρα
10.02.2013 | 08:54
08.02.2013 | 18:44
07.02.2013 | 22:31
06.02.2013 | 20:00
06.02.2013 | 05:52
05.02.2013 | 18:30
05.02.2013 | 08:50
04.02.2013 | 16:04









