οακα-η-χάρις-αλεξίου-ανέβηκε-στη-σκηνή-1469684
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ | 29.06.2025 | 10:49

ΟΑΚΑ: Η Χάρις Αλεξίου ανέβηκε στη σκηνή με τον ΛΕΞ

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο ΛΕΞ έγραψε ιστορία με τη συναυλία στο ΟΑΚΑ το βράδυ του Σαββάτου, καθώς 60.000 θεατές παρεβρέθηκαν στο στάδιο για τον παρακολουθήσουν.

Ο ΛΕΞ, ο ράπερ από τη Θεσσαλονίκη, ανέβηκε στη σκηνή του ΟΑΚΑ λίγο μετά τις 21:30, με το κοινό που είχε σπεύσει από νωρίς για να σταθεί μπροστά στη σκηνή να τον αποθεώνει.

H στιγμή που ξεχώρησε ήταν όταν η αγαπημένη Χαρούλα Αλεξίου ανέβηκε στη σκηνή και μαζί με τον Λεξ τραγούδησαν το κοινό τους τραγούδι, το «Φύγε».

Ήταν μια συγκινητική στιγμή, δεδομένου ότι η μοναδική τραγουδίστρια έχει αποχωρήσει από το τραγούδι. «Καλησπέρα Αθήνα, Αλέξη, ευχαριστώ για το “κυρία Χαρούλα”», είπε η κ. Αλεξίου, απευθυνόμενη προς τον Λεξ που την υποδέχτηκε στη σκηνή.