ΟΑΚΑ: Η Χάρις Αλεξίου ανέβηκε στη σκηνή με τον ΛΕΞ
Ο ΛΕΞ έγραψε ιστορία με τη συναυλία στο ΟΑΚΑ το βράδυ του Σαββάτου, καθώς 60.000 θεατές παρεβρέθηκαν στο στάδιο για τον παρακολουθήσουν.
Ο ΛΕΞ, ο ράπερ από τη Θεσσαλονίκη, ανέβηκε στη σκηνή του ΟΑΚΑ λίγο μετά τις 21:30, με το κοινό που είχε σπεύσει από νωρίς για να σταθεί μπροστά στη σκηνή να τον αποθεώνει.
H στιγμή που ξεχώρησε ήταν όταν η αγαπημένη Χαρούλα Αλεξίου ανέβηκε στη σκηνή και μαζί με τον Λεξ τραγούδησαν το κοινό τους τραγούδι, το «Φύγε».
Ήταν μια συγκινητική στιγμή, δεδομένου ότι η μοναδική τραγουδίστρια έχει αποχωρήσει από το τραγούδι. «Καλησπέρα Αθήνα, Αλέξη, ευχαριστώ για το “κυρία Χαρούλα”», είπε η κ. Αλεξίου, απευθυνόμενη προς τον Λεξ που την υποδέχτηκε στη σκηνή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Προτεινόμενα άρθρα
17.06.2026 | 17:53






