βενιζέλος-εκλογική-αξιοποίηση-του-δ-286887
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 03.04.2012 | 20:45

Βενιζέλος: Εκλογική αξιοποίηση του «Δικτύου της Αυτοδιοίκησης»

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την αξιοποίηση του «ισχυρότερου δικτύου που είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση ως τις εκλογές και την ημέρα των εκλογών», προανήγγειλε μιλώντας στους αιρετούς του ΠΑΣΟΚ ο πρόεδρος του κόμματος Β. Βενιζέλος.
Ο κ. Βενιζέλος τόνισε ότι  επίσης ότι ο ρόλος των στελεχών της Αυτοδιοίκησης είναι κρίσιμος, ως αγωγού αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και κόμματος, ενώ πρόσθεσε ότι πρέπει να τεθεί ένα πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ Αυτοδιοίκησης και Κράτους.

Tags: