ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
03.04.2012 | 20:45
Βενιζέλος: Εκλογική αξιοποίηση του «Δικτύου της Αυτοδιοίκησης»
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Την αξιοποίηση του «ισχυρότερου δικτύου που είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση ως τις εκλογές και την ημέρα των εκλογών», προανήγγειλε μιλώντας στους αιρετούς του ΠΑΣΟΚ ο πρόεδρος του κόμματος Β. Βενιζέλος.
Ο κ. Βενιζέλος τόνισε ότι επίσης ότι ο ρόλος των στελεχών της Αυτοδιοίκησης είναι κρίσιμος, ως αγωγού αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και κόμματος, ενώ πρόσθεσε ότι πρέπει να τεθεί ένα πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ Αυτοδιοίκησης και Κράτους.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
27.06.2026 | 08:59
27.06.2026 | 08:00






