τηλεθέαση-το-κανάλι-που-έκανε-την-ανατ-439392
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 15.01.2021 | 16:47

Τηλεθέαση: Το κανάλι που έκανε την ανατροπή

Την ανατροπή στην τηλεθέαση έκανε ο ΑΝΤ1, καθώς «προσπέρασε» τον ΣΚΑΪ.

Επιπλέον, το Mega και το Open TV βρέθηκαν να μοιράζονται την ίδια θέση, καθώς και τα δύο κανάλια σημείωσαν 7%.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen για την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου, πρώτος στον πίνακα της τηλεθέασης είναι ο ΑΝΤ1 με 17,3%, δεύτερος είναι ο ΣΚΑΪ με 13,1%, τρίτο το Star με 11,6% και τέταρτος ο Alpha με 11%.

Με χαμηλότερα νούμερα ακολουθούν το Mega και το Open TV που «ισοφάρισαν» με 7% έκαστο, η ΕΡΤ-1 με 6,1%, η ΕΡΤ-3 με 1,9%, Μακεδονία TV με 1,7% και η ΕΡΤ-2 με 1,4%.

Ρεκόρ τηλεθεατών για τις «Άγριες Μέλισσες»

Με 1.920.380 τηλεθεατές κατά μέσο όρο στο σύνολο κοινού, ρεκόρ για τη φετινή σεζόν, οι «Άγριες Μέλισσες» γιόρτασαν χθες Πέμπτη 14 Ιανουαρίου, το 200ο επεισόδιό τους.

Η επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 επικράτησε του ανταγωνισμού και χτύπησε κόκκινο με εντυπωσιακές επιδόσεις, σε όλα τα κοινά.

Καθηλώνοντας το 35,3% του δυναμικού κοινού 18-54, οι «Άγριες Μέλισσες» έδειξαν, γι’ άλλη μια φορά, την απόλυτη κυριαρχία τους στην prime time.

Σαρωτική πρωτιά Αρναούτογλου

Με πρωτιά στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό 18-54, και εντυπωσιακές επιδόσεις το «The 2night show» μονοπώλησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών την Πέμπτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου πρωταγωνίστησε, για άλλη μια φορά, στη late prime time καθώς ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στο δυναμικό κοινό 18-54, με 11 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό και μερίδιο 21,8%.

Το γυναικείο κοινό έδωσε στην εκπομπή τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης, που άγγιξαν ακόμα και το 36,2%.

Και οι άνδρες, όμως, ξενύχτησαν με την παρέα του Γρηγόρη και έδωσαν ποσοστά που έφτασαν το 29%.