ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
18.01.2021 | 09:28
Τη δεύτερη δόση του εμβολίου έκανε ο Μητσοτάκης
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Τη δεύτερη δόση του εμβολίου έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο νοσοκομείο «Αττικόν» το πρωί της Δευτέρας.
Για τη δεύτερη δόση του εμβολίου θα φτάσει στις 10:00πμ στον Ευαγγελισμό και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 12:56






