τη-δεύτερη-δόση-του-εμβολίου-έκανε-ο-μη-860794
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 18.01.2021 | 09:28

Τη δεύτερη δόση του εμβολίου έκανε ο Μητσοτάκης

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τη δεύτερη δόση του εμβολίου έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο νοσοκομείο «Αττικόν» το πρωί της Δευτέρας.

Για τη δεύτερη δόση του εμβολίου θα φτάσει στις 10:00πμ στον Ευαγγελισμό και η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.