ΔΗΜΟΣΙΟ |
18.09.2016 | 09:58
Θεοδωράκης: Πρέπει να γίνουν απολύσεις στο δημόσιο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Υπέρ των απολύσεων δημοσίων υπαλλήλων «οι οποίοι δεν εργάζονται» τάχθηκε ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης, ο οποίος σημείωσε, μιλώντας στον τηλεοπτικό ΣΚΑΪ, ότι «πρέπει επιτέλους να αγγίξουμε την “ιερή αγελάδα” του Δημοσίου».
Κατηγόρησε επίσης τη Νέα Δημοκρατία ότι έχει σοβαρές ευθύνες από το παρελθόν για την κυριαρχία της λογικής του πελατειακού κράτους, ενώ για τον ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για «απόπειρα εγκαθίδρυσης κομματικού κράτους».
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
27.06.2026 | 20:59
27.06.2026 | 18:59






