ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
21.05.2019 | 18:39
Σέλφι με φόντο τις μπογιές στη Βουλή έβγαζαν βουλευτές της Χρυσής Αυγής (φωτο)
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Τις μπογιές που ο «Ρουβίκωνας» έριξε στο κτίριο της Βουλής χρησιμοποίησαν ως… φόντο για σέλφι βουλευτές της Χρυσής Αυγής.
Φωτογραφία που ανέβασε στο λογαριασμό του στο Twitter ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Κυρίτσης δείχνει τους Ηλία Κασιδιάρη και Ηλία Παναγιώταρο, όλο χαμόγελα, να αυτοφωτογραφίζονται μπροστά σε μια μεγάλη κηλίδα κόκκινης μπογιας.


Ο κ. Κυρίτσης συμπλήρωσε την ανάρτησή του με μια ζωγραφιά του Αδόλφου Χίτλερ να αυτοκτονεί και τη φράση «Ακολουθήστε τον αρχηγό σας».


Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
28.06.2026 | 14:44
28.06.2026 | 11:04






