σέλφι-με-φόντο-τις-μπογιές-στη-βουλή-έβ-630515
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 21.05.2019 | 18:39

Σέλφι με φόντο τις μπογιές στη Βουλή έβγαζαν βουλευτές της Χρυσής Αυγής (φωτο)

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τις μπογιές που ο «Ρουβίκωνας» έριξε στο κτίριο της Βουλής χρησιμοποίησαν ως… φόντο για σέλφι βουλευτές της Χρυσής Αυγής.

Φωτογραφία που ανέβασε στο λογαριασμό του στο Twitter ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Κυρίτσης δείχνει τους Ηλία Κασιδιάρη και Ηλία Παναγιώταρο, όλο χαμόγελα, να αυτοφωτογραφίζονται μπροστά σε μια μεγάλη κηλίδα κόκκινης μπογιας.

Ο κ. Κυρίτσης συμπλήρωσε την ανάρτησή του με μια ζωγραφιά του Αδόλφου Χίτλερ να αυτοκτονεί και τη φράση «Ακολουθήστε τον αρχηγό σας».