πολίτες-vs-χαράτσια-εορταστικό-δέντρ-292087
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 14.12.2011 | 05:40

«Πολίτες VS Χαράτσια»: Εορταστικό δέντρο με… λογαριασμούς ΔΕΗ

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε μια πρωτότυπη κίνηση προχωρούν οι «Πολίτες Ενάντια στα Χαράτσια» την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου, στις 5 και μισή το απόγευμα, στην πλατεία Κουμπάκη (πρώην Σπάθα) του Δήμου Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη: θα στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο με… τους λογαριασμούς της ΔΕΗ με το χαράτσι, «για να δείξουμε πως ο λαός της Νίκαιας και του Ρέντη συνεχίζει να φωνάζει “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ”!».