ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
14.12.2011 | 05:40
«Πολίτες VS Χαράτσια»: Εορταστικό δέντρο με… λογαριασμούς ΔΕΗ
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Σε μια πρωτότυπη κίνηση προχωρούν οι «Πολίτες Ενάντια στα Χαράτσια» την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου, στις 5 και μισή το απόγευμα, στην πλατεία Κουμπάκη (πρώην Σπάθα) του Δήμου Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη: θα στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο με… τους λογαριασμούς της ΔΕΗ με το χαράτσι, «για να δείξουμε πως ο λαός της Νίκαιας και του Ρέντη συνεχίζει να φωνάζει “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ”!».
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
27.06.2026 | 08:59






