ΠΟΛΙΤΙΚΗ |
23.02.2022 | 09:22
Οικονόμου: 4 δισ. για την ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Στο πρόγραμμα «ΗΛΕΚΤΡΑ» ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων στο Δημόσιο αναφέρεται με ανάρτησή του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.
«Ενώ ήδη εφαρμόζεται το “Εξοικονομώ 2021” προχωρά η εφαρμογή του προγράμματος “ΗΛΕΚΤΡΑ” για την ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Δημοσίου», αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Οικονόμου. Και επισημαίνει: «Με σχέδιο την επόμενη 5ετία θα κινητοποιηθούν πάνω από 4 δισ. ευρώ για προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων».
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
23.06.2026 | 22:05
23.06.2026 | 20:30





