ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ |
30.07.2023 | 12:36
«Ξεκινά το πάρτι με… φιδέ» – Βγήκε από το νοσοκομείο ο Οδ. Κωνσταντινόπουλος
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Ο βουλευτής του ΠαΣοΚ, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, που τις προηγούμενες ημέρες είχε μπει στο νοσοκομείο, πήρε εξιτήριο και έκανε και την πρώτη του ανάρτηση στο Facebook μετά την περιπέτεια με την υγεία του.
«Προσέχετε τον εαυτό σας, λιγότερο στρες και άγχος» έγραψε μεταξύ άλλων ο βουλευτής, ο οποίος αστειεύτηκε λέγοντας ότι την επόμενη φορά που θα μπορέσει να ξαναφάει κανονικό φαγητό θα έχουμε… κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 09:02






