τους-γα-α-η-αυτάρεσκη-χυδαιότητα-μ-1230525
ΔΗΜΟΙ | 10.09.2023 | 13:33

«Τους γα….α»: Η (αυτάρεσκη) χυδαιότητα Μπέου στον Αυτιά

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η χυδαιότητα του είναι λίγο – πολύ γνωστή σε όλους. Ο δήμαρχος Βόλου έχει ξεστομίσει τα πάντα απέναντι σε πολλούς. Υβρεις, κατάρες, απειλές… Ο Μπέος απολαμβάνει μια ιδιότυπη ασυλία.

Ενα ακόμα δείγμα του λεκτικού «βόθρου» του καταγράφηκε σε μια ακόμα ζωντανή μετάδοση.  Φιλοξενούμενος στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά και ενώ προφανώς άμεσες λύσεις δεν υπάρχουν για την τεράστια καταστροφή, ανακοίνωσε μεγαλόστομα διάφορα πράγματα.

Η σκέψη του πήγε κάπως έτσι: «Αν είναι μάγκες οι 300 στη Βουλή, σ’ αυτή τη κρίση, ας αφήσουν δύο μηνιάτικα. Εγώ αφήνω έναν χρόνο. Να ανοίξει ειδικό λογαριασμό η κυβέρνηση. Έτσι βοηθάμε τον συνάθρωπό μας, αυτή είναι λύση! Σας αγαπώ, φιλάκια!», ακούγεται να λέει στον Γιώργο Αυτιά και κατά τη διάρκεια απευθείας σύνδεσης με τον ταλαίπωρο Βόλο.

Ο παρουσιαστής τον ευχαριστεί και ετοιμάζεται να επιστρέψει στη συζήτηση του πάνελ του το οποίο μάλιστα έχει και εγκωμιαστικά σχόλια για το δήμαρχο Βόλου. Ο Αυτιάς χαρακτηριστικά ακούγεται να λέει ότι ο Μπέος είναι «απίθανος» και ότι ειπώθηκαν «εξαιρετικά πράγματα», αλλά η εικόνα έχει ακόμα στο πλάνο τον Μπέο.

Και εκεί …«σπάει» το γυαλί με τον «απίθανο» δήμαρχο. Ο Μπέος σε ζωντανή μετάδοση και με την κάμερα να τον καταγράφει χαμογελά άκρως ικανοποιημένος για την εμφάνιση του και στα χείλη του σχηματίζονται οι λέξεις «τους γ@μησ@».

Κουτσαβακισμός για τις εντυπώσεις από τον γνώριμο Μπέο, μόνο που αυτή τη φορά είναι πραγματικά βουτηγμένες στη λάσπη και το βούρκο, με θύματα δυστυχώς του Βολιώτες, που έχουν όμως επιλέξει (στην πλειοψήφια τους) να έχουν από τον τύπο για δήμαρχο…

Ακολουθεί ολόκληρη η παρέμβαση Μπέου: