ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ |
25.02.2021 | 10:49
Τι είπε ο Κ. Μητσοτάκης στο τηλέφωνο στην Μπεκατώρου
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Το αποκάλυψε στην ομιλία του στη Βουλή, ο Πρωθυπουργός.
Επικοινώνησα, είπε, με την κυρία Μπεκατώρου αμέσως μετά τις καταγγελίες της. Την κάλεσα στο τηλέφωνο. Της είπα “είσαι Ολυμπιονίκης της ευθύνης!”
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης φρόντισε στην αρχή της ομιλίας του να δώσει με τρείς λέξεις το στίγμα της κυβέρνησης του, για τα όσα συμβαίνουν.
“Μιλάμε, καταγγέλλουμε, αποκαλύπτουμε”
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
27.06.2026 | 20:59
27.06.2026 | 18:59






