στο-μ-μαξίμου-η-πρόεδρος-αλλά-από-την-887072
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 20.03.2021 | 10:42

Στο Μ. Μαξίμου η Πρόεδρος, αλλά από … την πίσω πόρτα!

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο Μ. Μαξίμου η Πρόεδρος αλλά από … την πίσω πόρτα!

Μυστήριο καλύπτει την επίσκεψη που πραγματοποίησε χθες στο Μέγαρο Μαξίμου η Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Ο λόγος της επίσκεψης παραμένει άγνωστος ενώ προκαλεί εντύπωση ότι η κυρία Σακελλαροπούλου βγήκε από το Προεδρικό Μέγαρο, κατά τις 2 και μισή το μεσημέρι της και μπήκε στο Μαξίμου, αλλά, όπως αποκαλύπτει η «Αυγή», από την ..πίσω πόρτα!

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία επίσημη συνάντηση της Προέδρου με τον Πρωθυπουργό έγινε στις 19 Φεβρουαρίου.

Μητσοτάκης και Σακελλαροπούλου συναντώνται, επισήμως, μια φορά το μήνα.

“Το χθεσινό, το ψάχνω”, γράφει η “Αυγή”