Στο Μ. Μαξίμου η Πρόεδρος, αλλά από … την πίσω πόρτα!
Στο Μ. Μαξίμου η Πρόεδρος αλλά από … την πίσω πόρτα!
Μυστήριο καλύπτει την επίσκεψη που πραγματοποίησε χθες στο Μέγαρο Μαξίμου η Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Ο λόγος της επίσκεψης παραμένει άγνωστος ενώ προκαλεί εντύπωση ότι η κυρία Σακελλαροπούλου βγήκε από το Προεδρικό Μέγαρο, κατά τις 2 και μισή το μεσημέρι της και μπήκε στο Μαξίμου, αλλά, όπως αποκαλύπτει η «Αυγή», από την ..πίσω πόρτα!
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία επίσημη συνάντηση της Προέδρου με τον Πρωθυπουργό έγινε στις 19 Φεβρουαρίου.
Μητσοτάκης και Σακελλαροπούλου συναντώνται, επισήμως, μια φορά το μήνα.
“Το χθεσινό, το ψάχνω”, γράφει η “Αυγή”
Προτεινόμενα άρθρα
27.06.2026 | 08:59






