στα-ιωάννινα-ο-γρηγόρης-δημητριάδης-μ-1603833
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 25.06.2026 | 15:20

Στα Ιωάννινα ο Γρηγόρης Δημητριάδης με ΔΑΠ και ΟΝΝΕΔ: «Συνεχίζουμε δυναμικά»

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνεχίζονται οι επαφές του Γρηγόρη Δημητριάδη με στελέχη της ΟΝΝΕΔ και τις οργανώσεις της Νέας Δημοκρατίας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη νεολαία. Αυτή τη φορά, ο πρώην Γενικός Γραμματέας του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, συναντήθηκε με τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ιωαννίνων.

Η συνάντηση στα Ιωάννινα εντάσσεται στη διαρκή κινητικότητα που έχει αναπτύξει το τελευταίο διάστημα ο Γρηγόρης Δημητριάδης, πραγματοποιώντας επισκέψεις και επαφές με στελέχη των οργανώσεων της Νέας Δημοκρατίας σε ολόκληρη τη χώρα.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει στις οργανώσεις της νεολαίας, επιδιώκοντας ανοιχτό διάλογο με τα στελέχη της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για τις προκλήσεις της νέας γενιάς, αλλά και για την περαιτέρω ενίσχυση της κομματικής παρουσίας σε τοπικό επίπεδο.

Σε ανάρτησή του από τη συνάντηση με την ΟΝΝΕΔ και τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ιωαννίνων, ο Γρηγόρης Δημητριάδης έστειλε μήνυμα συνέχειας, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Συνεχίζουμε δυναμικά».

Δείτε την ανάρτηση: