Στα Ιωάννινα ο Γρηγόρης Δημητριάδης με ΔΑΠ και ΟΝΝΕΔ: «Συνεχίζουμε δυναμικά»
Συνεχίζονται οι επαφές του Γρηγόρη Δημητριάδη με στελέχη της ΟΝΝΕΔ και τις οργανώσεις της Νέας Δημοκρατίας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη νεολαία. Αυτή τη φορά, ο πρώην Γενικός Γραμματέας του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, συναντήθηκε με τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ιωαννίνων.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει στις οργανώσεις της νεολαίας, επιδιώκοντας ανοιχτό διάλογο με τα στελέχη της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για τις προκλήσεις της νέας γενιάς, αλλά και για την περαιτέρω ενίσχυση της κομματικής παρουσίας σε τοπικό επίπεδο.
Σε ανάρτησή του από τη συνάντηση με την ΟΝΝΕΔ και τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Ιωαννίνων, ο Γρηγόρης Δημητριάδης έστειλε μήνυμα συνέχειας, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Συνεχίζουμε δυναμικά».
Δείτε την ανάρτηση:
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 12:56
25.06.2026 | 12:33






