Ποιος «έδωσε» τον Παναγόπουλο
Όπως μαθαίνω ο βλαχοmayor από τον πληροφοριοδότη μου στον Εθνικό Κήπο, απέναντι από το Μέγαρο που Μαξίμου, που, όπως γνωρίζετε οι φανατικοί μου αναγνώστες, είναι πάντα καλά ενημερωμένος και έγκυρος, η «καρφωτή» για τον προεδροβλαχοsyndikalist Γιάννη (πάρτα όλα) Παναγόπουλο έγινε «από μέσα». Δηλαδή, από «πράσινο» (του ορθόδοξου ΠΑΣΟΚ, όχι σαν τον πρόεδρο εξωνημένο) παλιό του φίλο και συνεργάτη συνδικαλιστή, που ήταν πεπεισμένος ότι ο 72χρονος John δεν τους άδειαζε τη γωνιά στη ΓΣΕΕ, γιατί είχε στήσει «μαγαζάκι» μέσα στη Συνομοσπονδία. Ο συγκεκριμένος, άσπονδος, πλέον φίλος του, έστειλε την καταγγελία στην Αρχή Ξεπλύματος Μαύρου Χρήματος, ωστόσο ο πληροφοριοδότης μου, που λόγω της γειτνίασης με το Μαξίμου, γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι οι απέναντι «θέλουν να τα ελέγχουν όλα», αρχικά αναρωτήθηκε γιατί έδωσαν το «πράσινο» φως να προχωρήσει σε έρευνα (και) σε «δικούς τους ανθρώπους» όπως ο John και η Αννούλα (σκόιλ ελικίκου) Στρατινάκη. Αλλά δεν χρειάστηκε και πολύ για να βρει την απάντηση, που συνοψίζεται στο εξής σκεπτικό: «Είμαστε λιγότερο λαμόγια από τους ΠΑΣΟΚους!»
ΥΓ «Άρα ψηφίστε εμάς και όχι αυτούς στις εκλογές που έρχονται», συμπληρώνω ο βλαχοmayor.
Προτεινόμενα άρθρα
15.06.2026 | 21:06






