πατούλης-πατούλαινα-αποχαιρετούν-τ-521560
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 03.09.2018 | 14:21

Πατούλης & Πατούλαινα αποχαιρετούν το καλοκαίρι με selfie

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με μία selfie και «θετική ενέργεια», όπως ισχυρίζονται, αποχαιρετούν το καλοκαίρι, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος και η σύζυγός του Μαρίνα.

Δείτε τη φωτο που ανέβασε ο Γ.Πατούλης στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook: