ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ |
03.09.2018 | 14:21
Πατούλης & Πατούλαινα αποχαιρετούν το καλοκαίρι με selfie
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Με μία selfie και «θετική ενέργεια», όπως ισχυρίζονται, αποχαιρετούν το καλοκαίρι, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος και η σύζυγός του Μαρίνα.
Δείτε τη φωτο που ανέβασε ο Γ.Πατούλης στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook:

Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
26.06.2026 | 21:49
26.06.2026 | 20:22
26.06.2026 | 19:35






