ο-γαλάζιος-μαυρίδης-στηρίζει-βιομή-880844
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 19.01.2022 | 10:37

Ο «γαλάζιος» Μαυρίδης στηρίζει βιομήχανο & βρίσκει ποιος φταίει: Οι δημόσιοι υπάλληλοι!

Επικαλούμενος την περιπέτεια του φίλου του Ν.Γ. ο Θανάσης Μαυρίδης στρέφει τα πυρά του προς τους δημοσίους υπαλλήλους.

«Φανταστείτε τη στιγμή που έρχεστε απέναντι σε υπαλλήλους του δημοσίου που πιστεύουν ότι αποτελείτε δημόσιο κίνδυνο και ότι όλες οι βιομηχανίες στη βιομηχανική ζώνη θα έπρεπε να έχουν κλείσει. Δεν πρόκειται για μία «εξαίρεση». Δυστυχώς, είναι ο κανόνας. Μία στρατιά από υπαλλήλους που πληρώνονται από τους φόρους μας αυθαιρετούν και κοστίζουν πολλά χαμένα κέρδη, κεφάλαια και φόρους σε όλους εμάς» γράφει ο κ. Μαυρίδης και υπογραμμίζει:

«Δεν υπάρχει ένας αξιόπιστος μηχανισμός για να βρει ο πολίτης το δίκιο του. Και δεν φοβούνται εκείνοι που αυθαιρετούν. Ένα πλέγμα νόμων και η μονιμότητα τους προστατεύει»

Στη συνέχεια παραθέτει τα όσα του περιγράφει ο Ν. Γ.

«Αναμέναμε γνωμοδότηση από συγκεκριμένη Υπηρεσία ώστε να προχωρήσουμε σε έκδοση οικοδομικής άδειας για επέκταση του βιομηχανικού κτιρίου της εταιρείας και προσθήκη νέας γραμμής παραγωγής, στη Βιομηχανική Περιοχή όπου είμαστε εγκατεστημένοι.

Η συγκεκριμένη Υπηρεσία, αφού χρειάστηκε 4 μήνες για να εξετάσει το αίτημα, γνωμοδότησε αρνητικά και το χειρότερο είναι ότι προέβη στη διοικητική πράξη της «επιστροφής φακέλου». Επιστρέφει, δηλαδή, το αίτημα στο σημείο εκκίνησης, θέτοντας μάλιστα ερωτήματα προς 3 υπηρεσίες – διευθύνσεις. Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες αυτές έχουν ήδη απαντήσει ή εισηγηθεί θετικά, και τους ζητείται διαφορετική διατύπωση ή επιβεβαίωση. Σε επικοινωνία μας δε μαζί τους, υπάρχει σαφώς η τοποθέτησή τους ότι τα πράγματα είναι απλά, οι διατάξεις ξεκάθαρες και το αίτημά μας θα έπρεπε να γίνει δεκτό.

Εάν η συγκεκριμένη Υπηρεσία είχε απορίες, πιθανώς λόγω αδυναμίας κατανόησης κειμένου ή λόγω ελλιπούς γνώσης της ελληνικής γλώσσας, θα μπορούσε να ζητήσει τις όποιες διευκρινίσεις υπηρεσιακά και να προβεί στη γνωμοδότησή της, έστω και αρνητική. Προτίμησε την «επιστροφή φακέλου», τη μέγιστη δηλαδή καθυστέρηση που θα μπορούσε να προκαλέσει ως προς το αίτημα της εταιρείας».

Η καθυστέρηση της έναρξης των εργασιών θα έχει σαν αποτέλεσμα τα υπό κατασκευή μηχανήματα να μην έχουν χώρο να στεγαστούν και να μην μπορούμε να καλύψουμε τους πελάτες ή υποψήφιους πελάτες. Τι απαντά η Υπηρεσία σε όλα αυτά; «Όλες οι εταιρείες τα ίδια λέτε…»

Συμπέρασμα;

¨Όπως επισημαίνει ο κ. Μαυρίδης «είναι κοινή η διαπίστωση ότι οι δημόσιες υπηρεσίες που καλούνται να διαχειριστούν θέματα αδειοδοτήσεων, πολύ συχνά χαρακτηρίζονται από άγνοια ή, ακόμα χειρότερα, και από αρνητική έως και τιμωρητική διάθεση προς τις επιχειρήσεις, τις επενδύσεις και τη βιομηχανία»