O δήμαρχος – προστατευόμενος του υπουργού, έβγαλε γλώσσα στον Μπέο
Για τον, κατά Μπέο, «πρόεδρο των γιδοβοσκών» – δήμαρχο Τρικκαίων και προστατευόμενο του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δ. Παπαστεργίου, Ν. Σακκά, ενημερωθήκατε επαρκώς από το aftodioikisi.gr. Ωστόσο, η υπόθεση είχε και συνέχεια. Κατά πληροφορίες, μετά από συνεννόηση με τον προστάτη του υπουργό στον οποίο, έτσι κι αλλιώς, απευθυνόταν στην πραγματικότητα ο δήμαρχος Βόλου, ο αποκαλούμενος και «αγιορείτης» Σακκάς σήκωσε το γάντι και μιλώντας σε τοπικό ραδιόφωνο των Τρικάλων έβγαλε γλώσσα στον Μπέο, υποστηρίζοντας ότι «έχει στο μυαλό του την ήττα του στην ΠΕΔ (σ.σ. που τον έβγαλε ο Παπαστεργίου) που είχε φάει άκυρο από όλους τους δημάρχους, γι’ αυτό κάνει και έτσι για τα σκουπίδια». Μάλιστα, πρόσθεσε ότι ο ίδιος «δεν έχει καμία κάψα, ούτε χρόνο για τη θέση του προέδρου του νέου φορέα, αλλά το κάνει μόνο και μόνο γιατί του το ζήτησαν οι άλλοι δήμαρχοι της Δυτικής Θεσσαλίας».
ΥΓ. Τολμηρός ο Σακκάς μετά την ευλογία στο Άγιο Όρος και στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αλλά καλό είναι να δει τι έπαθε ο περιφερειάρχης Κουρέτας: Ξεκίνησε με μηνύσεις κατά του Μπέου και στο τέλος κατέληξε Παυλόπουλος.
Προτεινόμενα άρθρα






