Η ΕΡΤ αγνοεί ακόμη και την ιστορία της
Η εκπομπή «Μονόγραμμα» αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια στην ιστορία της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης.
Είναι η μακροβιότερη σειρά αυτοβιογραφικών ντοκιμαντέρ, η οποία ξεκίνησε το 1982, αποτελώντας ένα «εθνικό αρχείο» της πνευματικής και καλλιτεχνικής ζωής του τόπου.
Συγκίνηση και υπερηφάνεια για το «Μονόγραµµα» υπήρξε το βράδυ της ∆ευτέρας στο ιστορικό καφέ «Κήπος» στα Χανιά.
Στην εκδήλωση – παρουσίαση του λευκώµατος «Χειρόγραφα & Αυτόγραφα», αναδείχθηκαν όψεις του σπουδαίου έργου της οικογένειας Σγουράκη, της δουλειάς που ξεκίνησαν ο Γιώργος και η Ηρώ και συνέχισε ο γιος τους Στέλιος.
Σπύρος Ορνεράκης, Πέτρος Κασιµάτης και Κώστας Φουρναράκης µίλησαν από καρδιάς για τους δηµιουργούς της ιστορικότερης και µακροβιότερης εκποµπής της ΕΡΤ, παρουσιάζοντας άγνωστες και συγκινητικές πτυχές από τη ζωή και το έργο των Σγουράκηδων.
Φίλοι, συνεργάτες, θαυµαστές της εκποµπής ήταν εκεί για να τιµήσουν, να ακούσουν.
Ποιος έλαµψε διά της απουσίας του;
Η ΕΡΤ Χανίων που, όπως σχολιάστηκε αρνητικά και στα social media, δεν… φιλοτιµήθηκε έστω να περάσει για ένα πλάνο από την εκδήλωση. Μια απουσία που προκάλεσε απογοήτευση και αρνητικά σχόλια.
Σε µια βραδιά που αφορούσε την ίδια την ιστορία της δηµόσιας τηλεόρασης…
Προτεινόμενα άρθρα
19.06.2026 | 09:35
19.06.2026 | 09:16






