χωρίς-τους-τρεις-πρώην-προέδρους-της-ν-1093786
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ | 16.11.2022 | 14:28

Χωρίς τους τρεις πρώην προέδρους της ΝΔ η ομιλία Μητσοτάκη

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα περισσότερα ΜΜΕ το «έθαψαν»… Οι «ηχηρές» απουσίες των Αντώνη Σαμαρά, Κώστα Καραμανλή και Βαγγέλη Μεϊμαράκη από τη ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στη συνεδρίαση της Πολιτικής Επιτροπής του κόμματος μάλλον δόθηκε εντολή να …αποσιωπηθούν.

Σε μια ομιλία με με έντονο προεκλογικό χαρακτήρα που καθόριζε ταυτόχρονα και την πολιτική γραμμή της ΝΔ απέναντι στο θέμα των υποκλοπών οι τρεις πρώην πρόεδροι της ΝΔ φρόντισαν να απέχουν!

Ωστόσο οι δύο πρώην πρωθυπουργοί (Σαμαράς και Καραμανλής) θα έχουν δημόσιες εμφανίσεις το επόμενο διάστημα. Ο Κώστας Καραμανλής αναμένεται να δώσει το «παρών» στην παρουσίαση του βιβλίου του Μανώλη Κοττάκη «Οι απόρρητοι φάκελοι Καραμανλή» (εκδόσεις «Λιβάνη), την Κυριακή 20 Νοεμβρίου στη Λάρισα. Ωστόσο παραμένει άγνωστο να θα μιλήσει. Πάντως στενοί συνεργάτες του παραπέμπουν στην τοποθέτηση του στα Ανώγεια για το θέμα των παρακολουθήσεων.

Ο δε Αντώνης Σαμαράς, θα πραγματοποιήσει ομιλία στις 7 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο της έναρξης της λειτουργίας του Ιδρύματος «Αντώνης Σαμαράς» και πολλοί περιμένουν να αγωνία να ακούσουν τις απόψεις του για το «καυτό» θέμα των υποκλοπών και όχι μόνο…

Μάλλον ο κ. Μητσοτάκης, δεν έχει να ελπίζει σε μεγάλη …βοήθεια από τα κορυφαία στελέχη της παράταξης της οποίας σήμερα ηγείται. «Δύσκολοι καιροί» για πρωθυπουργούς…