νέες-καταγγελίες-για-κωτσόβολο-ε-378138

Νέες καταγγελίες για «Κωτσόβολο»: «’Εχετε γίνει απαράδεκτοι με τους πελάτες σας!!!!!»

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι καταγγελίες για τα καταστήματα «Κωτσόβολος», με τους πελάτες, να τονίζουν χαρακτηριστικά: «’Εχετε γίνει απαράδεκτοι με τους πελάτες σας!!!!!»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ

G X

Tablet αγορασμένο από Kotsovolo χαλάει μετά από 2 μέρες. Δεν άνοιγε καν, το πήγα για αντικατάσταση ή επισκευή με την εγγύηση και μου είπαν ότι δεν το αναλαμβάνουν γιατί δήθεν το άνοιξα το καπάκι το οποίο είχε ακόμη επάνω τη ζελατίνα. Έχασα 100€. Αλλά εσείς τουλάχιστον 10 καλούς πελάτες.

Kotsovolos

Καλησπέρα σας. Θα θέλαμε να μάθουμε παραπάνω λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα που μας έχετε αναφέρει. Μπορείτε να μας στείλετε τα στοιχεία σας σε προσωπική συνομιλία.

G X

Kotsovolos η μόνη λεπτομέρεια που μπορώ να σας δώσω είναι η χαρά του μικρού που κράτησε μόλις 2 μέρες και πως το περιστατικό συνέβη στο κατάστημα της Κατερίνης. Το ενδιαφέρον σας τώρα είναι ανούσιο. Καλό σας απόγευμα

P Κ

G X

Γιατί ρε φίλε δεν δέχεσαι τι βοήθεια..

G X

PΚ γιατί όταν έπρεπε να κάνουν το αυτονόητο ε γράψανε κανονικά. Μου έδωσαν τηλ.απο έναν τεχνικό που φτιάχνει tablet να το φτιάξω με δικά μου έξοδα. ΕΓΓΎΗΣΗ ΜΗΔΈΝ σε δύο μέρες.

P Κ

G Xέπρεπε να μιλήσεις με Αθήνα κεντρικά να το στείλεις.. εδώ..τι να πω ρε φίλε..δεν σέβονται τπτ..αν δε βάλαν να τα πληρώσεις εσυ

V S

Εχετε γινει απαραδεκτοι με τους πελατες σας!!!!!