Εθνική Τράπεζα: Παράπονα πελάτη για την αποστολή της κάρτας του- «Απλά απαράδεκτοι»

Παράπονα από πελάτη της Εθνικής Τράπεζας για την αποστολή της κάρτας του η οποία δεν έχει φτάσει στα χέρια του ποτέ και η εταιρεία του πρότεινε να την ακυρώσει και να κάνει αίτηση για άλλη.

Συγκεκριμένα ο πελάτης γράφει:

-Απλά απαράδεκτοι, περιμένω από τον Μάιο την κάρτα μου και στην εξυπηρέτηση απαντάνε να ακυρώσουμε αυτή που δεν έχει έρθει και να σταλεί άλλη (να μην έρθει ποτέ κ αυτή.
Τραγική τράπεζα με ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών

Ενώ η Εθνική Τράπεζα απάντησε:

-Καλησπέρα σας,Υπάρχει η δυνατότητα, εάν το θέλετε, να ακυρώσετε την αποσταλείσα κάρτα μέσω του +30 2104848484, μέσω του i-bank Internet/Mobile Banking και μέσω του δικτύου των καταστημάτων μας. Στη συνέχεια μπορείτε να εκδώσετε νέα είτε υποβάλλοντας αίτημα μέσω της υπηρεσίας i-bank internet/mobile banking, είτε παραλαμβάνοντας την άμεσα σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου μας όπου λειτουργεί η υπηρεσία ‘άμεσης έκδοσης κάρτας’ (instant issuing).
Σημειώνουμε πως η υπηρεσία της άμεσης έκδοσης λειτουργεί σχεδόν για το σύνολο των καταστημάτων μας. Παρακαλούμε όμως πριν την επίσκεψη σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα που σας ενδιαφέρει για την επιβεβαίωση. Πλήρης κατάλογος των καταστημάτων μας υπάρχει στο www.nbg.gr
Παραμένουμε στη διάθεσή σας

Το σχόλιο του πελάτη:

ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

[yield_ad_afto_invideo]