τετ-α-τετ-δ-γαλαμάτη-με-ι-σάββα-συνεργ-1501990
ΟΤΑ | 16.10.2025 | 20:35

Τετ-α-Τετ Δ. Γαλαμάτη με Ι. Σάββα – Συνεργασία και πρωτοβουλίες Αποκεντρωμένων Διοικήσεων στο επίκεντρο

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Την έδρα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας στα Ιωάννινα επισκέφθηκε σήμερα το πρωί, ο Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας -Θράκης κ. Δημήτρης Γαλαμάτης, ενώ παράλληλα συναντήθηκε με τον προκάτοχό του στην ΑΔΜΘ, κ. Ιωάννη Σάββα, σύμφωνα με κοινό δελτίο τύπου.
Ακολούθησε μια πολύ εποικοδομητική συνεργασία σε θέματα αρμοδιοτήτων και πρωτοβουλιών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, ενώ μοιράστηκαν καλές πρακτικές διοίκησης των δύο φορέων. Συμφώνησαν στη συνεχή και αδιάλειπτη μεταξύ τους επικοινωνία και συνεργασία, όπως και με τους Γραμματείς των άλλων πέντε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της χώρας, με κοινό στόχο την υλοποίηση των σχεδιαζόμενων κυβερνητικών πολιτικών, συντονίζοντας τις δράσεις τους, παρεμβαίνοντας και δρώντας στο ευρύ πλέγμα των αρμοδιοτήτων τους.