Ποια δημαρχεία της Αττικής ύψωσαν την Παλαιστινιακή σημαία
Ποια δημαρχεία της Αθήνας ύψωσαν την Παλαιστινιακή σημαία
Η 15η Μαΐου είναι μια μέρα μνήμης για τους Παλαιστίνιους.
Τιμούν την ημέρα μνήμης, της 15ης Μαΐου 1948, την «Νάκμπα», στην οποία συνοψίζεται η «καταστροφή», η «Παλαιστινιακή έξοδος», η ιστορία ενός λαού που μέσα σε περίπου 2 χρόνια (1947-1949) έμεινε χωρίς πατρίδα και χωρίς ελπίδα επιστροφής στις εστίες του.
Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του πρέσβη του κράτους της Παλαιστίνης, τρείς δήμαρχοι ύψωσαν στα δημαρχεία της πόλης τους την Παλαιστινιακή σημαία.
Ο δήμος Χαλανδρίου, το Χαλάνδρι είναι αδελφοποιημένη πόλη με τη Ναμπλούς της κατεχόμενης Δυτικής Όχθης από τον Ιούνιο του 2015.
Ο δήμος Ηλιούπολης και ο δήμος Αγ. Δημητρίου είναι οι άλλοι δύο δήμοι που επέλεξαν αυτόν τον συμβολικό τρόπο για να στείλουν το μήνυμα αλληλεγγύης στον Παλαιστινιακό λαό.
Προτεινόμενα άρθρα
25.06.2026 | 07:47
25.06.2026 | 07:20






