Τζιτζικώστας: Απορρίπτει κάλεσμα ΝΔ για «αποχή» από τα Περιφερειακά Συνέδρια
Την πλήρη διαφοροποίηση του, με το κάλεσε της ΝΔ προς τα στελέχη της, για «αποχή» από τα περιφερειακά συνέδρια, εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απ. Τσιτζικώστας, μιλώντας στο Real fm.
«Στη σφαίρα της κεντρικής πολιτικής σκηνής είναι τελείως αλλά τα δεδομένα. Εμείς στην αυτοδιοίκηση αντιμετωπίζουμε τελείως διαφορετικά αυτόν τον συσχετισμό μεταξύ των κόμματων, τον πόλεμο ανακοινώσεων, τις -πολλές φόρες για εμάς- ανούσιες κοκορομαχίες. Στις Περιφέρειες έχουμε μάθει να λειτουργούμε με βάση τη συνεννόηση και τη συνεργασία, αλλιώς δεν μπορούμε να πετύχουμε τίποτα», σημείωσε ο κ. Τζιτζικώστας και πρόσθεσε:
«Η συνεργασία περιφερειών και δήμων με την εκάστοτε κυβέρνηση πρέπει να μένει μακριά από οποιαδήποτε μικροπολιτικά ή κομματικά παιχνίδια».
Ο ίδιος πάντως με έμφαση σημείωσε: «Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ξεκαθάρισε ότι η ανακοίνωση της ΝΔ δεν αφορά στους δημάρχους και τους περιφερειάρχες. Και πολύ σωστά έκανε, γιατί η αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να κινείται με λογικές κομματικές».
«Εμείς έχουμε ένα και μόνο στόχο, να βελτιώσουμε την καθημερινότητα και τη ζωή των συμπολιτών στις περιφέρειες και τους δήμους που έχουν εκλεγεί. Αυτό μας αναγκάζει να συνεργαζόμαστε με την οποιαδήποτε κυβέρνηση. Τελικός στόχος είναι να κερδίσουμε για τον τόπο μας όσα περισσότερα μπορούμε» τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας, σημειώνοντας πως τα περιφερειακά αναπτυξιακά συνέδρια αποτελούν ένα σημαντικό βήμα για να παρουσιαστούν στον Πρωθυπουργό και το κυβερνητικό επιτελείο το έργο των περιφερειών, οι δυσκολίες, οι προοπτικές και οι ανάγκες που υπάρχουν για βοήθεια.
Προτεινόμενα άρθρα
24.06.2026 | 15:40
24.06.2026 | 14:34






