πεντακόσιοι-πράσινοι-κάδοι-στους-δήμ-231248
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ | 11.02.2014 | 15:54

Πεντακόσιοι πράσινοι κάδοι στους δήμους της Δυτικής Θεσσαλίας

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με 500 πράσινους κάδους, που αποτελούν την πρώτη παρτίδα που προμηθεύεται η Περιβαλλοντική Δυτικής Θεσσαλίας, εφοδιάζονται οι δήμοι της Δυτικής Θεσσαλίας.

Όπως εξηγεί ο πρόεδρος της Περιβαλλοντικής Δυτικής Θεσσαλίας Γιώργος Στουρνάρας, πρόκειται για ποσότητα 500 κάδων, κατ΄ αρχήν, από ένα σύνολο 1000, οι οποίοι θα χορηγηθούν στους Δήμους κατ΄ αναλογία με τις ποσότητες των απορριμμάτων που παρέδωσαν προς διαχείριση.

Με τον τρόπο αυτό, προσθέτει, η Περιβαλλοντική Δυτικής Θεσσαλίας ανακουφίζει τους δήμους, οι οποίοι έτσι θα πυκνώσουν τα δίκτυα των κάδων απορριμμάτων, εξυπηρετώντας καλύτερα του δημότες αλλά και διευκολύνοντας τη διαδικασία της ανακύκλωσης.