Πεντακόσιοι πράσινοι κάδοι στους δήμους της Δυτικής Θεσσαλίας
Με 500 πράσινους κάδους, που αποτελούν την πρώτη παρτίδα που προμηθεύεται η Περιβαλλοντική Δυτικής Θεσσαλίας, εφοδιάζονται οι δήμοι της Δυτικής Θεσσαλίας.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος της Περιβαλλοντικής Δυτικής Θεσσαλίας Γιώργος Στουρνάρας, πρόκειται για ποσότητα 500 κάδων, κατ΄ αρχήν, από ένα σύνολο 1000, οι οποίοι θα χορηγηθούν στους Δήμους κατ΄ αναλογία με τις ποσότητες των απορριμμάτων που παρέδωσαν προς διαχείριση.
Με τον τρόπο αυτό, προσθέτει, η Περιβαλλοντική Δυτικής Θεσσαλίας ανακουφίζει τους δήμους, οι οποίοι έτσι θα πυκνώσουν τα δίκτυα των κάδων απορριμμάτων, εξυπηρετώντας καλύτερα του δημότες αλλά και διευκολύνοντας τη διαδικασία της ανακύκλωσης.
Προτεινόμενα άρθρα
24.06.2026 | 21:10
24.06.2026 | 19:39
24.06.2026 | 18:18






