ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ |
16.04.2015 | 07:53
Κομβόι μεταλλωρύχων της Χαλκιδικής με 82 λεωφορεία φτάνει στην Αθήνα υπό τη συνοδεία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Με συνολικά 82 λεωφορεία, πάνω από 4000 μεταλλωρύχοι, από τα μεταλλεία χρυσού της Χαλκιδικής, μεταβαίνουν στην Αθήνα, όπου έχουν προγραμματίσει διαμαρτυρία έξω από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης και πορεία προς τη Βουλή, ζητώντας τη συνέχιση της λειτουργίας των μεταλλείων. Τα λεωφορεία με τους μεταλλωρύχους έφτασαν στη Λαμία λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα όπου είχαν ολιγόλεπτη στάση και συνεχίζουν την πορεία τους προς Αθήνα με τη συνοδεία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων.
Tags:
Προτεινόμενα άρθρα
21.06.2026 | 08:00
20.06.2026 | 21:05






