τι-απαντά-ο-μώραλης-στην-παραπομπή-του-1340112
ΔΗΜΟΙ | 03.04.2025 | 19:44

Τι απαντά ο Μώραλης στην παραπομπή του σε δίκη για την υπόθεση Λυγγερίδη

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με «αιχμές» κατά της κυβέρνησης αλλά και της δικαστικής εξουσίας κάνοντας λόγο για αυτούς που «παρήγγειλαν αλλά και εκείνους που εκτέλεσαν την παραγγελία» αλλά και την επισήμανση ότι «η πλειοψηφία των πολιτών έχει χάσει την εμπιστοσύνη της στη Δικαιοσύνη, πιστεύοντας ότι αυτή εργαλειοποιείται και χρησιμοποιείται αρκετές φορές κατά το δοκούν», σχολίασε ο δήμαρχος Πειραιά Γ. Μώραλης, την παραπομπή του σε δίκη για την υπόθεση Λυγγερίδη.

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση του, ο κ. Μώραλης για την παραπομπή του σε δίκη πλημμεληματικού χαρακτήρα αναφέρει πως παραμένει προσηλωμένος στο έργο του στον Πειραιά, τονίζοντας συγχρόνως ότι «καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται».

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του δημάρχου Πειραιά:

«Παραμένω προσηλωμένος στο έργο μου ως Δήμαρχος Πειραιά και με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, μαζί με τους συνεργάτες μου και συμμάχους τους πολίτες, θα εργαστούμε ώστε να συνεχιστεί η πανθομολογούμενη ανάπτυξη και βελτίωση του Πειραιά που συντελείται τα 11 τελευταία χρόνια.

Δεν με εξέπληξε η σημερινή απόφαση της παραπομπής μου για πλημμέλημα, καθώς από τον περασμένο Νοέμβριο όταν και κλήθηκα αρχικώς να καταθέσω και μέχρι σήμερα, έχω κατανοήσει πλήρως εκείνο που με αφέλεια αρχικά απέρριπτα: ότι εκείνοι που προανήγγειλαν με βεβαιότητα μήνες πριν αυτά που τελικά με ακρίβεια έγιναν και γίνονται, έχουν προφανώς άμεση σχέση με εκείνους που τα εκτέλεσαν, εκθέτοντας για μια ακόμα φορά, έστω και παροδικά, τη Δικαιοσύνη.

Δεν επιθυμώ να μπω σε αυτά τα παιχνίδια που αφορούν εξυπηρέτηση διαφόρων ειδών συμφερόντων, όπως δεν έπραξα ποτέ μέχρι σήμερα στον ιδιωτικό και δημόσιο, πεντακάθαρο από κάθε πλευρά βίο μου.

Πιστεύοντας βαθιά και ουσιαστικά στη Δημοκρατία και έχοντας εμπιστοσύνη στους έντιμους εκφραστές αυτής που προφανώς και υπάρχουν, έχω την απόλυτη βεβαιότητα ότι η τελική κρίση θα είναι για εμένα, τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης του Ολυμπιακού και τελικά τον ίδιο τον Ολυμπιακό η απόλυτη πανηγυρική δικαίωση.

Όσον αφορά αυτούς που παρήγγειλαν αλλά και εκείνους που εκτέλεσαν την παραγγελία, αφενός αναρωτιέμαι αν έχουν καθαρή τη συνείδησή τους όσο εγώ και αφετέρου τουλάχιστον ας μην προβληματίζονται και αναρωτιούνται υποκριτικά γιατί η πλειοψηφία των πολιτών έχει χάσει την εμπιστοσύνη της στη Δικαιοσύνη, πιστεύοντας ότι αυτή εργαλειοποιείται και χρησιμοποιείται αρκετές φορές κατά το δοκούν.

Η αλήθεια όμως, ειδικά όταν είναι τόσο εξόφθαλμη και προφανής, πάντα τελικά κερδίζει.

Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται».