συνεδριάζει-το-δ-σ-της-κεδε-260218
ΔΗΜΟΙ | 18.04.2013 | 09:25

Συνεδριάζει το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνεδριάζει σήμερα, στις 12.00 μ.μ., το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ, στα γραφεία της Ένωσης (Γενναδίου 8 & Ακαδημίας 65).

Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι τα εξής:

  • Ενημέρωση από τον πρόεδρο Κώστα Ασκούνη σχετικά με τις τρέχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις
  • Ενημέρωση για τη μελέτη κατανομής των ΚΑΠ
  • Ημερίδα με θέμα: Διοικητική Αποτελεσματικότητα, Διαφάνεια, Δικαιοσύνη και Τοπική Αυτοδιοίκηση
  • Νομοσχέδιο για το «Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων» του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
  • Θέματα Επιτροπής Αειφόρου Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος:

Α) πλαίσιο συνεργασίας με την ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. (Ολοκλήρωση Κτηματολογίου και αξιοποίησή του από τους δήμους

Β) Προδιαγραφές master plan Λιμένων και διαδικασία παραχώρησης λιμενικών ζωνών

  • Περιφερειακά Αναπτυξιακά Προγράμματα – Οι θέσεις της ΚΕΔΕ
  • Συζήτηση και λήψη απόφασης για την ημερομηνία και τον τόπο σύγκλησης του Τακτικού Συνεδρίου