ο-δ-θεσσαλονίκης-επιστρέφει-πινακίδε-1524479
ΔΗΜΟΙ | 17.12.2025 | 18:09

Ο Δ. Θεσσαλονίκης επιστρέφει πινακίδες και διπλώματα -Τι να προσέξετε

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου έως και την Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου θα επιστρέφονται από τον Δήμο Θεσσαλονίκης οι άδειες οδήγησης, οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων που είχαν αφαιρεθεί από τη Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας, με στόχο να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις των πολιτών κατά τη διάρκεια των εορτών.

Η επιστροφή των στοιχείων θα γίνεται μόνο με καταβολή του προβλεπόμενου διοικητικού προστίμου και θα πραγματοποιείται τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 έως τις 14:00.

Από την επιστροφή θα εξαιρεθούν παραβάσεις που αφορούν στάθμευση σε ράμπες ΑμεΑ ή σε θέσεις ατόμων με αναπηρία (πινακίδες Ρ-71 και Ρ-72).