ο-χάρης-δούκας-θα-απονείμει-μετάλλιο-σ-1573835
ΔΗΜΟΙ | 20.04.2026 | 13:18

Ο Χάρης Δούκας θα απονείμει μετάλλιο στον πρίγκιπα Αλβέρτο του Μονακό

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, θα απονείμει την Τρίτη 21 Απριλίου το Μετάλλιο του Δήμου Αθηναίων στον Πρίγκιπα Αλβέρτο Β΄ του Μονακό, σε ειδική τελετή που θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχιακό Μέγαρο της Αθήνας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 11:00 το πρωί, στον 1ο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου (Αθηνάς 63), παρουσία προσκεκλημένων και εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης.

Σύμφωνα με την πρόσκληση του Δήμου Αθηναίων, η είσοδος θα επιτρέπεται μόνο με δημοσιογραφική ή επαγγελματική ταυτότητα, ενώ η ώρα προσέλευσης έχει οριστεί έως τις 11:15.