λασυ-ηλιούπολης-ζητά-κατεπείγουσα-συ-817898
ΔΗΜΟΙ | 14.10.2021 | 14:16

ΛΑΣΥ Ηλιούπολης: Ζητά κατεπείγουσα συνεδρίαση του ΔΣ για τις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων

Άμεση και κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης για τις συγχωνεύσεις τμημάτων στα σχολειά της πόλης, ζητά η Λαιϊκή Συσπέιρωση.

Αναλυτικά:

Το Υπουργείο Παιδείας εν μέσω Πανδημίας σπάει κοντέρ αναλγησίας. Αδιαφορεί  για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών, για τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας. Με οδηγίες του Υπ. Παιδείας προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προχωρά ήδη σε μαζικές συγχωνεύσεις εκατοντάδων τμημάτων, με αποτέλεσμα να στοιβάζονται μαθητές σε 27αρια και 28αρια τμήματα, με αναφορά ήδη σε 2 σχολειά της πόλης μας και έπονται τις επόμενες μέρες ακόμη περισσότερα!

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, από τη μια βάζουν σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών, την στιγμή που όλοι οι ειδικοί μιλάνε για έξαρση της πανδημίας ιδιαίτερα στη νεολαία. Από την άλλη, αγνοούν τα τεράστια μορφωτικά και εκπαιδευτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί, με τα σχολεία κλειστά για σχεδόν 2 χρόνια, και στοιβάζουν σαν “σαρδέλες” τα παιδιά μέσα στα τμήματα.

Είναι τραγικό και βαθιά αντιεκπαιδευτικό εν μέσω σχολικής χρονιάς να κλείνουν και να συγχωνεύουν τμήματα, να μετακινούνται μαθητές, να απαξιώνεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτή είναι η αναβάθμιση για την οποία μιλάνε.

Το Υπουργείο προσπαθεί με τέτοιες απαράδεκτες μεθοδεύσεις να συγκαλύψει τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν σε όλη την χώρα, κενά που η ίδια η Υπουργός ομολόγησε σε πρόσφατη συνέντευξή της και για τα οποία ξεδιάντροπα κατηγόρησε μακροχρόνια αρρώστους και εγκυμονούσες εκπαιδευτικούς γιατί παίρνουν άδειες που δικαιούνται!

Η σημερινή, όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις βλέπουν την κάλυψη των κενών ως κόστος. Θυμόμαστε τις αποφάσεις Φίλη του ΣΥΡΙΖΑ που σμπαράλιασαν τη λειτουργία του Ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου και πετσόκοψαν χιλιάδες ώρες με τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου.

Πέρασαν 12 χρόνια χωρίς πρόσληψη εκπαιδευτικών και η  αντικατάσταση τους με “τους νομάδες” των αναπληρωτών, που τρέχουν ανά την χωρά με φτηνό μεροκάματο και το ταμείο ανεργίας κάθε καλοκαίρι ανά χείρας.

Λεφτά υπάρχουν μόνο για  Νατοϊκούς εξοπλισμούς που καμία σχέση δεν έχουν με τις ανάγκες προάσπισης των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας, για τους επιχειρηματικούς ομίλους που τρίβουν τα χεριά τους για τις μπίζνες που τους εγγυάται κυβέρνηση – Ε.Ε, με τον νέο πακτωλό του λεγόμενου Ταμείου Ανάκαμψης, που θα πληρώσει και πάλι ο λαός μας, με φόρους, απώλεια δικαιωμάτων, με τα παιδιά του στο φτηνό μεροκάματο, με το Γολγοθά της ακρίβειας και του πληθωρισμού που θα απομυζά ότι έχει απομείνει από το εισόδημα του.

Αυτές είναι οι προτεραιότητές τους, στις οποίες δε “χωρούν” οι ανάγκες των παιδιών μας, για δασκάλους, ποιοτική και ουσιαστική μόρφωση, σύγχρονες σχολικές εγκαταστάσεις, ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Για αυτά, λεφτά δεν υπάρχουν! Έτσι εννοεί κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, και την προστασία της δημόσιας υγείας!

Αντί το ΥΠΑΙΘ να ασχοληθεί με την εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία κάνει το μόνο πράγμα που ξέρει καλά! Άνοιξε τα σχολειά μπροστά στο νέο κύμα της  Πανδημίας έτσι όπως τα έκλεισε, αγνοεί παντελώς τα μαθησιακά κενά των παιδιών μέσα σε αυτά τα 2 χρόνια, διορίζει εκπαιδευτικούς με το σταγονόμετρο και “αξιολογεί” τα σχολειά εν μέσω Πανδημίας για να τα κατηγοριοποιήσει, να τα κλείσει, στέλνοντας στα δικαστήρια τους αγώνες των εκπαιδευτικών που υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο και το μαθησιακό παρόν και μέλλον των παιδιών μας.

Ζητάμε την άμεση και κατεπείγουσα συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου ώστε να συζήτηση το νέο χτύπημα στα σχολειά της πόλης μας. Για να αντιδράσει στις κατάπτυστες αποφάσεις του ΥΠΑΙΙΘ και  να στηρίξει τα καίρια αιτήματα της σχολικής κοινότητας ώστε:

— Να μην κλείσει ούτε 1 τμήμα στα σχολειά της πόλης μας! 15 μαθητές ανά τάξη

— Να καλυφθούν όλα τα κενά, προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων

— Εδώ και τώρα να αξιοποιηθούν όλες οι κενές αίθουσες που διαπιστωμένα υπάρχουν στα σχολειά της πόλης μας για να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις, να αποσυμφορηθούν σχολειά, ζήτημα που αρνιέται προκλητικά η το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.

— Τέλος για να εκφράσει την αμέριστη συμπαράσταση του στον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στο νομοθετικό πλαίσιο της λεγόμενης αξιολόγησης  σχολείων και εκπαιδευτικών, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι ότι προωθείται με στόχο να διαλύσει ότι έχει απομείνει από το δημόσιο σχολείο και την παιδαγωγική πράξη και όχι για να τα ενισχύσει.