κέρκυρα-ξεκίνησε-η-αποκομιδή-αναμένε-489478
ΔΗΜΟΙ | 02.06.2018 | 20:28

Κέρκυρα: Ξεκίνησε η αποκομιδή -Αναμένεται και συνδρομή ιδιώτη

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η επιδιόρθωση του δεματοποιητή και έτσι η αποκατάσταση της λειτουργίας του επέτρεψε την επανέναρξη της αποκομιδής των σκουπιδιών. Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στη δημοτική Αρχή, η μεταφορά σκουπιδιών στο Τεμπλόνι προς δεματοποίηση άρχισε γύρω στις 18:00 και ελπίζεται να συνεχισθεί απρόσκοπτα αν και σε χαμηλούς ρυθμούς.

Αυτή την στιγμή τα απορριμματοφόρα αδειάζουν τα απορρίμματα που είχαν ήδη φορτωμένα από τις προηγούμενες ημέρες και επόμενος στόχος είναι αρχικά η αποσυμφόρηση στις περιοχές που έχουν μεγάλο πρόβλημα.

Ήδη τον δρόμο προς τον ΧΥΤΑ έχουν πάρει οκτώ «βαρέλες» ενώ αναμένεται και η ιδιωτική συνδρομή με τουλάχιστον 20 κοντέινερ και δυο αυτοκίνητα.