δήμος-καταγγέλλει-βανδαλισμό-κάδων-α-1574030
ΔΗΜΟΙ | 20.04.2026 | 19:37

Δήμος καταγγέλλει βανδαλισμό κάδων απορριμμάτων

Ακούστε το άρθρο
Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Υπογραμμίζοντας πως έχει ήδη δρομολογηθεί η επανατοποθέτησή τους, ο Δήμος Κιλκίς κατήγγειλε τον βανδαλισμό και το ξήλωμα κάδων απορριμμάτων στην οδό Δημάρχου Νίκου Αγγελίδη, γνωστοποιώντας παράλληλα πως για το περιστατικό απευθύνθηκε στις αστυνομικές αρχές ο αντιδήμαρχος Κωνσταντίνος Παπακώστας.

Η ανακοίνωση του Δήμου Κιλκίς:

Νέο κρούσμα βανδαλισμού καταγράφηκε το πρωί της περασμένης Παρασκευής στην περιφερειακή οδό Δημάρχου Νίκου Αγγελίδη, όπου άγνωστοι ξήλωσαν από τη βάση τους τα καδάκια απορριμμάτων και τα έριξαν στο έδαφος.

Οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας Καθαριότητας, που πέρασαν πρώτοι από την περιοχή, νωρίς το πρωί για να αδειάσουν τους κάδους από απορρίμματα και να τοποθετήσουν καινούριες σακούλες, βρέθηκαν αντιμέτωποι με το ίδιο θέαμα των πεσμένων και παρατημένων κάδων που είχαν αντικρίσει και πριν από πέντε μήνες.

Οι κάδοι απομακρύνθηκαν και θα επανασυγκολληθούν άμεσα από συνεργείο του Δήμου στις αρχικές τους θέσεις.

Αναφορά για το συμβάν κατέθεσε στο Αστυνομικό Τμήμα Κιλκίς ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητα; και Ανακύκλωσης Κωνσταντίνος Παπακώστας.