δήμος-αθηναίων-καταγγέλλει-παράνομ-1302056
ΔΗΜΟΙ | 22.08.2025 | 11:42

Δήμος Αθηναίων καταγγέλλει: «Παράνομος χώρος ταφής ζώων συντροφιάς από το 2021»

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε ανακοίνωσή του ο Δ. Aθηναίων καταγγέλει τη λειτουργία παράνομου χώρου ταφής ζώων συντροφιάς!

Ειδικότερα, αναφέρει:

Ενημερωθήκαμε μετά από καταγγελία πως εντός του Άλσους Χωροφυλακής και πλησίον του Κτηνιατρείου του Δήμου Αθηναίων υπήρξε χώρος που χρησιμοποιήθηκε παράνομα από το 2021, για την ταφή ζώων συντροφιάς. Από άμεση αυτοψία των αρμόδιων Αρχών χθες αργά το βράδυ, 21 Αυγούστου, παρουσία του Δημάρχου Αθηναίων και της αρμόδιας Αντιδημάρχου Όλγας Δούρου, επιβεβαιώθηκε η καταγγελία και κατόπιν και μηνυτήριας αναφοράς της Αντιδημάρχου, έχουν επιληφθεί της υπόθεσης η αρμόδια Εισαγγελέας ζώων συντροφιάς, η οποία και ερευνά την υπόθεση. Παράλληλα, με εντολή του Δημάρχου, κινήθηκαν άμεσα και οι εσωτερικές διαδικασίες για τη διερεύνηση της υπόθεσης.

Μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: η Δημοτική Αρχή είναι αποφασισμένη να επιβάλλει τη διαφάνεια και τη νομιμότητα και στο ιδιαίτερα αυτό σημαντικό ζήτημα της προστασίας και ευζωίας δεσποζόμενων και αδέσποτων ζώων συντροφιάς.