δήμαρχος-κοζάνης-έτσι-καταλήξαμε-στο-lo-447209
ΔΗΜΟΙ | 16.10.2020 | 09:32

Δήμαρχος Κοζάνης: Έτσι καταλήξαμε στο lockdown

Στο Επίπεδο Συναγερμού κατηγορίας 4 – Αυξημένου Κινδύνου τέθηκε από σήμερα και για 14 μέρες η Κοζάνη , σύμφωνα με τον Χάρτη υγειονομικής ασφάλειας και προστασίας της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Σημειώνεται ότι στο Επίπεδο Συναγερμού κατηγορίας 4 – Αυξημένου Κινδύνου προβλέπεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εργασίας και σε όλους τους εξωτερικούς χώρους, η αναστολή όλων των συναθροίσεων σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους, καθώς και η απαγόρευση μετακίνησης εκτός της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης.

Το πώς κατέληξε η Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης σε κόκκινο συναγερμό για τον κορωνοϊό και το «επίπεδο 4» με lockdown για 14 ημέρες εξήγησε ο Δήμαρχος Κοζάνης, Λάζαρος Μαλούτας μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Όπως ο ίδιος ανέφερε, από τις 6.00 το πρωί η εικόνα στην Κοζάνη θυμίζει την εικόνα της άνοιξης της φετινής χρονιάς με το γενικό lockdown σε όλη την χώρα: η μάσκα παντού σε όλους τους χώρους, το λιανεμπόριο στην πλειοψηφία του κλειστό.

Ερωτηθείς για την αιτία αυτού του συναγερμού ο ίδιος απάντησε πως δεν είναι γνωστό τι έφταιξε και πως εδώ και 10 ημέρες τα νούμερα ήταν τσιμπημένα, (από μονοψήφιους αριθμούς κρουσμάτων σε διψήφιους), ένα γεγονός που είχε προκαλέσει ανησυχία στην περιοχή.

Περιγράφοντας την κατάσταση της περιοχής ο Δήμαρχος ανέφερε πως το νοσοκομείο Μαμάτσειο έχει φτάσει στα όρια του, νοσηλεύονται πάρα πολλοί ασθενείς με κορωνοϊο και φεύγουν ασθενείς και σε άλλες περιοχές. Παράλληλα σημείωσε πως είναι ακόμα πιο δύσκολη η κατάσταση σε συνδυασμό με το γεγονός πως το νοσοκομείο έχει χρόνια προβλήματα, έχει εγκαταλειφθεί για χρόνια στην τύχη του και δεν υποστηρίζεται όπως θα έπρεπε γιατί χρειάζεται σημαντική αναβάθμιση και όλα αυτά συσσωρεύονται το ένα πάνω στο άλλο με συνέπεια να υπάρχει αυτή η εικόνα.

Ο ίδιος επεσήμανε πως ο μεγαλύτερος αριθμός των κρουσμάτων ήταν σε νεαρές ηλικίες δηλαδή κάτω από τα 35.

Ο κ. Μαλούτας πρόσθεσε πως από την αρχή της βδομάδας είχαν εντείνει την επικοινωνιακή τους καμπάνια για την χρήση των μέτρων προστασίας, ενώ την Τρίτη υπήρξε και σύσκεψη με τους φορείς αλλά μάλλον ήταν αργά όπως σημείωσε ο ίδιος.

Μάλιστα υπογράμμισε πως προσπάθησαν να προσεγγίσουν και να ενημερώσουν τους νέους με πρόσωπα και πράγματα που είναι οικεία σε αυτούς όπως γνωστούς YouTubers.