Δεν θα γλιτώσουν ούτε στο υπουργείο Οικονομικών
H συνάντηση ήταν αρχικά να γίνει το μεσημέρι της Παρασκευής στη Βασιλίσσης Σοφίας. Όμως, μετά την ανακοίνωση της συγκέντρωσης ΑΔΕΔΥ και ΠΟΕ-ΟΤΑ, καθώς το στο κτήριο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης είναι δυσκολότερα φυλασσόμενο από αυτό του υπουργείου Οικονομικών (σ.σ. η στοά λύνει όλα τα προβλήματα καθώς μπορεί να «μπλοκαριστεί» εύκολα από τις αστυνομικές δυνάμεις θα γίνει στις 10 το πρωί στο κτήριο της οδού Νίκης. Ο λόγος για την πολυαναμενόμενη συνάντηση Κυριάκου Μητσοτάκη – τρόικας για το θέμα της διαθεσιμότητας και των απολύσεων στο Δημόσιο. Πάντως, Κυριάκος, Εύη (Χριστοφιλοπούλου) και τα παιδιά της τρόικας δεν θα γλιτώσουν από τους ΑΔΕΔΥδες και του ΠΟΕ-ΟΤΑτζηδες. Με κατεπείγουσα ανακοίνωσή τους μεταθέτουν τη συγκέντρωση που ήταν προγραμματισμένη για τη 1 στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης δύο ώρες νωρίτερα στο υπουργείο Οικονομικών.
Προτεινόμενα άρθρα
28.06.2026 | 20:57
28.06.2026 | 19:00






