Δ. Κορυδαλλού: Προληπτική απολύμανση σε όλα τα σχολεία
Το σύνολο των σχολικών μονάδων, παιδικών σταθμών και των δημοτικών κτηρίων, αποφάσισε να απολυμάνει για προληπτικούς λόγους, έναντι του νέου κορωναϊού (Covid 19), ο δήμος Κορυδαλλού, με στόχο την προστασία της δημόσιας υγείας.
Οι απολυμάνσεις στα σχολεία θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 6, το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Μαρτίου.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του δήμου Κορυδαλλού, προκειμένου να συντονιστούν οι εργασίες της απολύμανσης , τα σχολεία θα κλείσουν την Παρασκευή 6 Μαρτίου στις 11.30 π.μ, ώστε να αποχωρήσουν οι μαθητές και να γίνει η καθαριότητα όλων των χώρων.
Προτεινόμενα άρθρα
24.06.2026 | 07:27
24.06.2026 | 07:11
24.06.2026 | 07:06






