Δ. Αθηναίων: Εξυπηρέτηση… τέλος κάθε Παρασκευή για τους αλλοδαπούς
Από την Παρασκευή 07/10/2011 και κάθε Παρασκευή το Κέντρο Εξυπηρέτησης Αλλοδαπών του Δήμου Αθηναίων θα παραμένει κλειστό για το κοινό, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ο ιδιαίτερος φόρτος διεκπεραίωσης εσωτερικών εργασιών της υπηρεσίας (διεκπεραίωση υπηρεσιακής αλληλογραφίας, καταχώρηση και αρχειοθέτηση εγγράφων και αδειών παραμονής), όπως ενημερώνει σχετικά η δημοτική Αρχή με ανακοίνωσή της, όπου και σημειώνει:
«Η διεκπεραίωση των εσωτερικών εργασιών της υπηρεσίας είναι άμεσα συνυφασμένη με την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού (επίδοση εγγράφων και αδειών παραμονής, παραλαβή συμπληρωματικών δικαιολογητικών)».
Προτεινόμενα άρθρα
15.06.2026 | 07:20
14.06.2026 | 20:59






