δ-αθηναίων-εξυπηρέτηση-τέλος-κάθε-πα-295511
ΔΗΜΟΙ | 27.09.2011 | 17:30

Δ. Αθηναίων: Εξυπηρέτηση… τέλος κάθε Παρασκευή για τους αλλοδαπούς

Προσθήκη του aftodioikisi.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από την Παρασκευή 07/10/2011 και κάθε Παρασκευή το Κέντρο Εξυπηρέτησης Αλλοδαπών του Δήμου Αθηναίων θα παραμένει κλειστό για το κοινό, προκειμένου να αντιμετωπιστεί ο ιδιαίτερος φόρτος διεκπεραίωσης εσωτερικών εργασιών της υπηρεσίας (διεκπεραίωση υπηρεσιακής αλληλογραφίας, καταχώρηση και αρχειοθέτηση εγγράφων και αδειών παραμονής), όπως ενημερώνει σχετικά η δημοτική Αρχή με ανακοίνωσή της, όπου και σημειώνει:

«Η διεκπεραίωση των εσωτερικών εργασιών της υπηρεσίας είναι άμεσα συνυφασμένη με την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού (επίδοση εγγράφων και αδειών παραμονής, παραλαβή συμπληρωματικών δικαιολογητικών)».